Процена адаптације ученика првог разреда
Адаптација ученика првог разреда у сегменту Мотивисаност за учење је успешна – просечна оцена 4.45.
Један ученик наставу похађа по ИОП-у 2, за шест ученика се ради индивидуализација наставних садржаја.
-
У оквиру плана подршке за ученике првог разреда води се рачуна о карактеристикама ученика од значаја за школовање. Посматрају се карактеристике радозналост, пажња, радне обавезе, самосталност, емоционална стабилност. Као најслабије карике у процесу адаптације процењена је емоционална стабилност и самосталност ученика. Као одговор на ову процену реализована радионица „Местимично облачно“која се тиче емоција а планира се предавање на тему самосталности и радних обавеза.
- За домен пажње реализована је радионица пауков склек, који подстиче и фину моторику и манипулативну спретност код ученика.
-
Од укупно 51 ученика који су кренули у први разред у редовна одељења за њих 47 или 92.16% процењено је да је однос према вршњацима обострано прихватање. За по два ученика процењено је да прихватају друге али не и они њу/њега као и обрнута ситуација вршњаци га/је прихватају али не и он/она њих. За те ученике ће се радити на подстицају социјализације.